A mellow blend of gorgeous fruits

Jaha så du är allt för nyfiken för att inte, inte gå in på denna super seriösa blogg igen ;)
Idag har dagen sett ut så, att jag har myst runt lite med Sandra en snabbis på birsta innan jobbet, sedan har jag endast gastat runt på Gina som vanligt.. Fick fin besök av Evelina idag och det var väldigt uppskattat tösen min! Tack för att du gjorde min jobb dag :)
Var ju sjukt skoj när man skulle hem åh fick se det underbara snöovädret som herjade i sundsvall stad.... NOT
Ska va en filmhoe ikväll igen, skönt att inte vara hemma, har ju legat hemma en hel vecka så är sjukt tacksam att inte vara hemma!!!
Imorgon jobbar jag så klart med, uppskattad dag, öppning åh slutar 16 skönt sedan e man ledig i två dagar :) Nice !
Åh på fredag ska jag köpa mig en dator :Dwwwwweeeeiih  överpeppad inför det yes yes...
Nicco vars fan ska vi gå åh äta då ??? Hummm ? :/

Anonym : Antar att du inte är utbildad frisör som jag är... För då skulle du nog oxå veta att om man har lite löshår, hur snyggt blir det då ??? Små striper som bah hänger ??? Halllå inte OKEJ !!!
Därav har jag valt att ha mycket ;) Så nu vet du det oxå, så nu behöver du inte gå i skolan idag :P huhhuhuhu !

Åh just ja du e dum i huvudet, vi hatar dig !!! Så lugna köttet åh döööö !
Neh nu har jag fått nog hejdå fuckface´s

BRING IT.
BY: Anonym

Utbildad frisör ja, men du behöver ju inte överdriva med löshår ändå? har sett tjejer med finare hår än dig och det ser ju inte stripigt ut? klippa längden kanske? och vad gör den där blonda slingan mitt upp i allt?

2009-01-21 20:48:02

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: