Asus ?

För att jag hade så sjukt lite att skriva om, så då tänkte jag att du kunde få ett eget inlägg..
Vart som lite utfyllnad i min blogg då :-)

Sedan för att roa mina läsare lite med  !!!


Vaknade imors av att det är någon som står och gastar på min ringklocka som en dåre !
Åh gissa vem det var om inte Sandra och Jemma...
Sandra tyckte inte jag skulle sova bort hela min lediga dag, hon är så omtänksam ;) hahaha !
Tog en promenad sedan en ragg på ok så jag kunde köpa en korv och en mer!

Nu sitter jag hemma hos Sandra och prövar på hennes dator eftersom jag funderar starkt på att köpa en sådan imorgon...
Har dock lite problem att skriva på den, så det tar ett jäckla tag innan jag får fram det jag vill....
'Men det lär ju vara en vane sak :)

Imorgon kommer lönen Jihhhoooo !

Aja nu har jag testat på ha en kul dag !

Fuckfaces

BRING IT.
BY: Anonym

Jag tackar och tar emot.

2009-01-22 16:29:59
BY: Anonym

En sak till jag funderar över, om du nu är en utbildad frisör och så duktig på det du gör, varför är du då en "Gina Hoe" ?

2009-01-22 17:09:52
BY: mariel

det ar bra att du tar hand om syster nar jag ar borta... kra kram

2009-01-28 13:04:27

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: