Dålig rubrik

Hello fucker´s

Emm e fortfarande sjukling, otroligt roligt att ligga hemma på dagarna och göra absolut ingenting alls ? Not
Är hos Mom och hälsar på just nu, skönt att ta en väldigt kort promenad för att få lite frisk luft! Det kan ju oxå vara bra för en...
Böld jäveln underarmen går fan inte bort, den e större nu och gör svin ont, ringde doktorn och de sa att jag kanske måste skära ...??..:.! :O
Tre dagar kvar sedan får jag äntligen komma ut och göra något, är verkligen inte en människa som är gjord för att ligga hemma och inte göra något, jag är en sån som måste träffa människor och göra saker helaa tiden... Gillar fan inte att ha tid att fundera och tänka mm, då kommer paniken smygande och det gillar jag ej !

Ikväll en fredag kväll vad sker då ? Inte mycket för min del, Elin ska komma till mig för vi har lite saker som ska fixas och grejas, sedan var det så länge sedan sist, måndags :O hihihi Saknar min sötnöt ;) Så vi ska myspys med dip och chips :)

Neh nu har jag gjort mitt inlägg, ska säga hejdå till sis som ska ner till Sthlm till kusinvitamin. Sedan ska jag hoppa ner i ett varmt skönt bad och lösa lite korsord ;) hehehe !

Käcka vore ju bra att göra en gång idag iaf !

Aja ha en toppen helg fuckface´s !!!







BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: