Duttit & Lallit

O K E J   ? ? ?

Gastat runt på jobbet idag som alla andra dagar så klart :) Kom en hel del nya frächa kläder måste jag då säga, en grymt nice skinjacka med huva på !
Svängde in till Mom en sväng för att höra mig för hur det är med henne, åh tjuva mig lite mys...
Ska lalla hem snart och sanera mitt hem, satt upp köksgardiner igår, sjukt skönt imorse måste jag då säga.
Imorgon är jag ledig, ska tvätta sedan har jag fyra kunder, tänkte gasta ner med Carro och sola en sväng med för att få lite värme/sommar-känsla...
Sedan får vi se vad dagen har att bjud mig på !

Men sug på den HÄR

BRING IT.
BY: Anonym

"Gastat runt på jobbet idag"

"tänkte gasta ner med Carro...."

"Gastade in tre städade personer..."

"...sedan skulle de gasta vidare ner på krogen."

"...gastade runt där till 18.30"

"...Men nu ska jag gasta hem ! ! !"

"Vaknade imors av att det är någon som står och gastar på min ringklocka som en dåre !"



Vad jag kan tyda av dina tidigare inlägg av vad DU menar med gasta,

så är det alltså någon som antingen promenerar eller springer på din ringklocka??



GASTA(verb)- skrika, föra oväsen, skräna, gorma, domdera (om ngt) även ropa (på ngn)

2009-01-28 01:38:06
BY: en snygg broe, som gastar ;P

haha fan vilken analytiker som läst din blogg! garanterat en avundsjuk hoe som inte fattar det roliga!(har du nog redan listat ut själv,men ändå) :P ja tycker iaf gasta funkar skitbra till allt, för det är så jävla kul!gasta på emelie!för det tänker jag göra! höhö :P

2009-01-30 12:02:26
BY: danne.

'haha fan vilken analytiker som läst din blogg! garanterat en avundsjuk hoe som inte fattar det roliga!(har du nog redan listat ut själv,men ändå) :P ja tycker iaf gasta funkar skitbra till allt, för det är så jävla kul!gasta på emelie!för det tänker jag göra! höhö :P'



jävla idiot.

2009-02-02 09:45:17
BY: danne

Så du som postade ovanför mig tycker seriöst att det är fullt okej att våldta det svenska språket?



Då tar jag och börjar använda Hora och tycker det passar så jävla bra att använda istället för tex. Popcorn, nu när jag står i kön till en biofilm och säger "Tjena, jag vill ha en stor Hora... Bra va?

2009-02-02 09:50:16
BY: Anonym

Våldta svenska språket? Tror du att hon kommer på allvar använda ordet gasta till allt och "våldta" svenska språket resten av livet? Det ordet började såklart att användas pga en kul grej för stunden, kompisar emellan. Sen om det är grammatiskt korrekt eller ej är skitsamma,FÖR STUNDEN! Du läser ordet gasta i nåt inlägg eller två och hugger direkt "ni våldtar svenska språket! Jävla idioter! Ahh! Hur kan ni använda gasta till allt?! Då kan ju jag säga hora i stället för popcorn?!" Du hör uppenbarligen inte hemma i denna blogg. Läs nån blogg där du inte får spader över petitesser. Sen om du vill börja använda ordet hora i stället för popcorn gör ju du som du vill , även om det är oerhört smaklöst! Hora var väl första ordet som dök upp ur ditt fina ordförråd.

2009-02-03 15:32:58

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: