Gasta ffs ! ! !

Hejsan alla hoe´s :P

Varit dålig på att skriva nu förlåt så mycket, men har haft mycket att göra...
Stor städat lägan, så nu är det skinande rent och organiserat till tusen, sjukt nöjd.
Så skönt att komma hem :) Imorgon åker vardagsrums gardinerna upp och det kan ju verkligen behövas nu ;) huhuhu !

Har haft tv-spels turnering här hos mig med två eye´s och en Elinhoe,

- Tryck på ringen
- Men tryck på ringen
- Ahhhhhhhhh
- Jävla fan fan fan
- Tryck på ringen
- Ahhhhh ett hållllllllllllllllllllllllllllllllllll ?

Haha var grymt myspys måste jag säga....

Nu har jag fyra dagar ledigt känns sjukt skönt att verkligen få vila ut sig måste jag då säga....
Sitter med Carro hemma hos mig nu, jag fixar hennes hår... Åh nu spelar vi lite guitar hero fy fan vad sjukt skoj det är, har fan längtat hela dagen idag efter att få spela :P
Ska snart gasta vidare till Elin åh hitta på lite myspys saker :)

Imorgon kanske jag ska åka i väg på en kryssning hahahaha men inte bestämt än, får se vad dagen bjuder på ;)
Men skulle vara grymt skoj !

Jag är redan vuxen, så jag behöver inte "spela tuff" och vuxen... Utan jag kan låta barnasinnet flöda fram ! ! ! :D

Bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs !

Hahaha Fuck of hoefuck !

BRING IT.
BY: Anonym

"Låta barnasinnet flöda fram" Jo visst tjena.. Du skriver som om du vore 13 år, så jag skulle hålla igen på det där barnasinnet om jag vore dig.

2009-01-31 20:44:07

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: