Gnäll

Jag har fortfarande inte listat ut hur fan jag ska göra för att det ska gå att ladda upp bilderna :/
Men de ligger på Facebook och på bilddagboken.se alias eilemee så ni får gasta in där om ni vill titta på dem :)
Nu till lite gnäll från min sida!
Har mått lite dåligt sedan en vecka tillbaka, men inte tyckt det har varit något allvarligt... Men sedan har jag börja fått svårt att andas för att det gör så otroligt ont då, så jag har fått andas små andetag, sedan stelnade hela rygg raden så jag hade svårt att ligga och sitta.. men ah tänkte inte så mycket på det....
Sedan igår när jag kom till jobbet så sa min arbetskamrater att jag såg inte alls ut att må bra. Åh de sa att jag inte fick jobba alls utan jag skulle upp på akuten bums, så Elin och Fineeye kom och hämtade mig och körde upp mig dit. Och där stannade jag från 11.20 - 20.00 ah åh jag skämtar inte heller, jag var skit trött förbannad och skit hungrig hade inte ätit på tre dagar. Så jag fick börja göra några prover kolla hjärtat mm, sedan så kom de in och skulle ta blodprov i armen och jag har aldrig gjort det förr och jag hatar verkligen sprutor....
Sedan när hon ska nåla mig säger hon
- har du aldrig gjort detta förut?
-Ne det har jag inte !
-Jag märker det för jag ser ingen ven...
-Nehe ?? :S
Sedan sticker hon in nål helvetet och börjar gräva runt med den och trycka på armen åh det gör sjukt ont så tårarna bara rinner :S:/ pinsamt!
Så säger hon blodet rinner skit sakta mm ! Men tilslut är det klart åh då skulle jag få vänta 1,5 timme på svaren,
Så där sitter jag och väntar har sjukt ont och absolut inget alls att göra....
Sedan kommer läkarn och då säger hon att det gick inte riktigt att se på provsvaren för att blodet hade kaugulerat? Åh det var ju bara för att den dära tanten inte kunde göra sitt jävla jobb... Men i vilket fall de tyckte det såg så allvarligt ut att jag blev överseend till infektionsdoktorn....
Ja då kommer en ny syster tar lite mer hjärt puls tester, sedan kommer hon in och ska nåla mig åter en till gång... då tar hon andra armen och det gick skit fort och gjorde inge ont alls.... varför hade inte hon kunnat fått gjort det på en gång ?
Så var det bara att vänta i 1,5 timme igen, kvart i sju kom guldet Elin och höll mig sällskap så då vart det lite roligare och gick lite fortare... Sedan kommer doktorn in och berättar att jag har haft urinverksinfektion som har vandrat upp till njurinfektion som sedan blivit njurbäckeninfektion ???? Och att de ville lägga in mig på infektionsavdelningen, men jag orkade verkigen inte det, efter att ha varit där så länge... så då fick jag nån dunderstarkmegaantibiotika kur som jag nu ska äta i 14 dagar..
Sedan åkte vi hem och Elin har varit jätte snäll och tagit hand om mig som bara den :) Älskar dig baby ska du veta !
Idag är det inte bättre utan bara sämre har så sjukt ont kan inte andas riktigt kan inte gå knappt och röra sig i huvudtaget gör svin ont... Har sådan feberfrossa att man kan gemföra med de som åkte i vattnet i titanic skojar inte !!!!! Sedan blir jag skit varm men tar jag av mig mina två duntäcken fryser jag lika ila igen ! Mina armveck är alldeles blåa och gör svin ont ser ut som en knarkarhoe ! uch !!!!
Elin har varit snäll att lämna datorn här så jag ska kunna roa mig med nått ! Visst är hon helt enkelt en ängel ! den bästa !!!!
Kul gnäll inlägg ;P hhahaha

BRING IT.
BY: emelie

fy vad hemskt det låter :( hoppas det blir bättre snart!

2009-01-12 11:40:42
http://gemig.blogg.se/

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: