Hot wings, frugan, coca & snask

Dunder och brak här är det en jävla fart, ne skämt och sido...
Nu sitter jag och Elin hemma hos mig och myspyser framför tv/datorn och har världens who is it samtal! Huhuhuhuhuhhuhhuhuhuhuhuhuu...
Har för övrigt smält i oss en varsinn pommes och två påsar hotwings var, sedan har vi inhandlat 2liter cola och en jävla massa snask... 
Snacka om att vi kommer må super duper bra denna myskväll !!!
Jag har förövrigt kommit på att jag och Elin är typ de sjukasteunderbarastehärligaste människorna och det håller väldigt många med om även ...! !  ? .. Hahahahahhaha
Ne nu är det dags för att göra  klart vårat lilla hemma projekt som vi håller på med så kommer detta vara ströt skönt ;)
Hej Fucker´s

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: