, just for U

Anonym :Utbildad frisör ja, men du behöver ju inte överdriva med löshår ändå? har sett tjejer med finare hår än dig och det ser ju inte stripigt ut? klippa längden kanske? och vad gör den där blonda slingan mitt upp i allt?
Svar : Smaken är som baken . . . Jag har det jag tycker ser bra och sjukt snyggt ut, det som är mig helt enkelt ! Sedan är det upp till alla andra vad dom tycker, om hur jag ser ut i håret, för man skulle kunna säga att det skiter jag rätt fullständigt i ! Kör på mitt egna, så får alla andra göra vad de vill . . .
Bättre svar än så kan du inte få min trogne läsare ;P


BRING IT.
BY: evelina

ja säger bara, bättre frisör än dig får man leta efter! ja vart tok nöjd med mitt löshår och med allt.. plus att ja håller med dig, du är tok frän i håret ju!! you rock girl=)!!

2009-01-21 21:48:20
http://eveliname.blogg.se/
BY: Anonym

om du nu skiter fullständigt i vad andra tycker, varför gör du då en sådan stor grej utav det? jag fick ett alldeles eget inlägg, eliiiiiiiiiit! (1337)

2009-01-22 01:30:28

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: