Kinderägg, Dextro & Drpepper

Into the Wild . . .

Behöver jag säga så mycket mera ..??...?
Helt sjukt jävla sinnes skit bra helt enkelt, blir dock arg att det alltid ska sluta med död, på sånna där bra filmer ?
Åh varför kunde han inte bara låta sig bli adopterad av den dära lilla söta gubben ? Han grinade ju för fan ! ! !
Är det nått som jag inte klara av så är det, äldre som grinar och killar som grinar så att läppen skackar, allvarligt hur kan man inte dö när man ser det ? Åh lilla gubben bah ? : /
Pigg som en mört just nu kan jag säga, åh grymt skönt att vara ledig imorn :D Ska försöka hinna med att tvätta och diska ett stort men sjukt tråkigt MÅSTE...
Sedan ska jag gasta med Nicco på lite viktiga saker :P
Aja nu e det nog duttat i blogg fan !
Tack baby hoe E :)
Fuck off !

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: