Nyår 2oo8/2oo9

Här kommer de äntligen bilderna sedan nyår!
Det som skedde på nyår var att jag och Elin satt oss i bilen med världens dunderbästa skivor ever, och ett mål som var vemdalen !
Åh skivorna var det ända vi hade och alkohol så klart !
Inget boende lr nått alls...
På vägen ner monade vi en stackars cycklist, polissyrenade blirana vi körde förbi och skreck på skoterförare genom en megafon, kom på sjukt många bildanser och vart peppade till tusen!
Väl framme i vemdalen åkte vi runt lite här och var och tittade läget, sedan ringde vi Tobbe, så fixade han biljetter till oss, vi köpte pizza sedan åkte vi till deras stuga och käckade och gjorde i ordning oss för kvällen, sedan var det bara att börja dricka :)
Drog ner till skallet, missade 12 slaget med 7 minuter :S och inte en enda fyrverkeri såg vi :/ hahahah !
Men i vilket fall så löste allt sig och vi stannade i vemdalen en natt till... Dagen efter var det mer dricka och vi hade sjukt skoj  oj oj ojo j !
Hemfärden var helvetes resan ever jag som körde och inte fan såg man mycket måste jag säga, sedan hjälper det ju inte med att den är älgar som går vid vägen, fyllon som kör bil och försöker preja ur en från vägen, släpvagnar utan lysen, kärringar mitt i skogen på väg till grannen 3 mil bort för att hämta sparken, folk som bromsar åt inget alls, svin halt, traktorer som typ landar på en! Ah sjukt jobbigt iaf :P
Väl hemma så satt jag och Nicco igång att dricka igen, vart en hyffsad lugn kväll men mysigt ! Dan efter var jag och Jossan på oscar och där hände ju en hel del ;P hahahah !  Det var min nyårs helg det :D klockren !


Ne men självklart ska det inte gå att ladda upp bilderna ! Ska försöka fixa det, men aja ni får ju läsa lite nytt iaf :)
X

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: