"o beijo na boca é coisa do passado, amor quero ver e namorar pelado."

. . .

Är på besök hos Mom min nu, men helt ensam, de andra gastade över till Moster så fort jag kom.
Skulle på mysmiddag, men jag orkade inte följa med :O

Jobbat idag såklart! Var en skön dag, allt flöt på bra och gick fort, dock inte så mycket spännande i leveransen men två dagar kvar så man kan ju hoppas på det bästa :)
Ledig två dagar nu, åh har sjukt mycket som ska hinnas med, plus att Mami kommer imorgon...
Myspys saknar min lilla Mami <3

Åh en dag kvar sedan kommer monstervrålfetlönfuckafucken, då ska det slösas pengar för fullt !


  • Dessa mysiga räkningar :(
  • Duschdrapperi
  • Tyg ( till sovrummet )
  • Gardinstänger ( vardags/köks-rummet )
  • Dator ( Yes box du läste rätt, ska ta det stora steget )
  • Byrå ( till vardagsrummet, men inte hundra än )
  • Jeans ( Sirisarna )
  • T-shirt
  • Oversize t-shirt
  • Trenchcoat
  • Klänning ( jeanstyg )
  • Sneakers ( 2 par )
  • Skor ( Svarta/rockiga/höga/snörning/spänne )
  • Massa underkläder
  • Skärp ( med nitar vrål )

Ojoj vad jag längtar, snacka om att jag kommer vara en supernöjd Emm med sjuk ångest ! ;O

Äh ska gasta vidare nu jag !

Have fun  Viva Idiotos ! ! !




BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: