swiccch

Ligger nu i soffan och tittar ut genom fönstret,.
Måste ha varit hyffsat varmt nu i två dagar, för snön har smällt som attan här utanför!
Tittade upp mot himmlen och har aldrig förut sett molnen rulla förbi så sjukt snabbt som de gör idag?
Det är precis som om någon trycker påå spolnings knappen! Är helt faschinerad just nu!
Fy fan vad jag vill vara i Jämtland nu ute och köra skoter grilla korv, göra kolbullar och bara leka loss som attan med skotern!
Den friheten är det jag saknar mest med jämtland, att man bara kan ta skotern och dra iväg...
Naturen, skogarna sjöarna ängarna som man bara blåser över igenom! Lukten av skotern, ljudet, värmen på tummen!
Fy fan om jag inte få köra skoter detta år, då vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till! Grymt drygt att  jag har alla mina skoter saker hos Papi!
Idag mår jag iaf bättre hittills, har försökt att inte känna efter så mycket lr rört mig så mycket! Så hoppas på så lite smärta och feberfrossa som möjligt!

BRING IT.
BY: Mariel

hej gumman... hoppas allt ar bra! sag att du kanske aker med till bali. Det skulle ju vara skit kul! Gor det. Ses dar da... :) kram kram

2009-01-15 13:59:50
http://tinamariel.blogg.se/
BY: niccis

hur mår sjuklingen?

2009-01-15 15:22:47
http://blog.st.nu/niccis

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: