Technodromen


Ojoj vilken klock ren helg måste jag då verkligen säga... 
Fredagen startade klockan nio och bar iväg mot birsta klockan 10, jag och Mami var på G för att slösa pengar!
Så nu ska vi se allt vad jag handlade :)

Shop to I drop

  • Dessa mysiga räkningar :(
  • Duschdrapperi
  • Tyg ( till sovrummet ) Färdig sytt och uppsatt
  • Gardinstänger ( vardags/köks-rummet )
  • Dator ( Yes box du läste rätt, ska ta det stora steget ) Nopp ingen dator var visst inte redo för det steget ändå
  • Byrå ( till vardagsrummet, men inte hundra än ) Tar det nästa månad
  • Jeans ( Sirisarna )
  • T-shirt
  • Oversize t-shirt
  • Trenchcoat
  • Klänning ( jeanstyg )
  • Sneakers ( 2 par ) Dock endast 1 par
  • Skor ( Svarta/rockiga/höga/snörning/spänne )
  • Massa underkläder
  • Skärp ( med nitar vrål )

  • Sedan har vi sånt som bara slank med

    • Hallmatta
    • Sköljmedel
    • Jeansjacka
    • Två maskarer
    • Puder
    • Kofta till Mom
    • Presenter till Kusin
    • Chinos (fick)
    • Hall lampa

    Vart en del det dära, men nöjd var jag och utan ångest ! ! !



    Fredagen:
    Var bara hemma och myste och donade med alla nya spännande saker, sydde draperina till sovrummet och monterade upp hall lampan men var en gammal sockerbit så det vart en propp som gick av, så då gav jag upp och la mig och myste i soffan med en öl.
    Plingplong?
    Den dära satans dörren, och chockad över det som stod bakom den vart jag då verkligen.
    Gastade in tre städade personer och en mindre städa men dock väldigt pratglad prick, var mysigt med lite sällskap satt och tittade på tv  åt upp alla min chips och sedan skulle de gasta vidare ner på krogen.
    Fick några stora ord från chefen där innan de gick med, skydda dem mot punkar tjejer poliser vakter mm (hahahaha)
    Gick sedan och la mig. Mötley ramlade väl in vid två tiden och intog sin egna säng (soffan) med kebbabtallrik och öl, så vaknade till då en sväng men somnade sedan sött om!
    03.30 (typ) Plingplong ?
    Så var det dags för den dära jävla dörren igen... Hahahah
    I have walked five hundreds miles...
    Vart bort rövad av några jäckla dårar måste jag då säga hahaha mitt i natten !!!

    - Era jävla dårar..... Jag älskar det ! Hahahahahahahhahahahahhahahahahahhaha


    Lördagen:
    Började dagen med stor familjefrukost :P Huhuhu
    Sedan skjutsade Elin iväg mig till jobbet, gastade runt där till 18.30.
    Hemma tillslut var det bara att hoppa in i duschen, så kom Elin in drumlandes med lite röda kinder :p
    Började fixa och trixa oss, sedan vart det förkröck hemma hos mig, satt och titta i skolkataloger och dömde ut folk och snackade massa skit och myste på. Riktigt trevligt ! ! !
    Åkte sedan ner på stan, var på väg till Svensson men ångrade oss rätt fort och gick till stadshuset istället där vart det dansning för fulla muggar, teuqila shotar, jägershotar och nån varmgräddig shot!
    Sedan var min dimma nåd!


    Söndagen:
    Vaknade upp va klockan, ser en jäckla stök överallt, tydligen varit hungrig när jag kommit hem så då hade man gjort potatismos och fiskpinnar ??? Potatismos i hela soffjäveln :(
    Hittade skorna i duschen ???
    Aja fixade sedan var det bara att springa till bussen, tog nog rekordet där måste jag då säga, 10 min ner till navet :O oj oj !
    Så idag har jag gastat runt på jobbet som vanligt, har gått fort så det var skönt.
    Lite telefonsamtal och ångest han jag med där på lunchen, men vafan jag bjur på den där ! Hahahaha
    Sitter nu hos Mom, gick hit istället efter jobbet orkade inte gå hem till stökigheten !
    Så ville jag ju skriva lite här med ;-)

    Men nu ska jag gasta hem !  ! !

    Fuck U fuckface äger dig :-D

    BRING IT.
    BY: Anonym

    Fy fan vad ful du är. Potatismos i soffan låter ju mysigt. Tänk om Mötley hade gastat och lagt sig i det, ha ha, chockad! x

    2009-01-25 23:14:38
    BY: Anonym

    Idag har jag varit på stan, HahahahahahahhahahahahhahahahahahhahaHahahahahahahhahahahahhahahahahahhahaHahahahahahahhahahahahhahahahahahhahaHahahahahahahhahahahahhahahahahahhaha, fikade lite med mina Gina Hoes Hahahahahahahhahahahahhahahahahahhaha

    Hahahahahahahhahahahahhahahahahahhaha

    Hahahahahahahhahahahahhahahahahahhaha

    Hahahahahahahhahahahahhahahahahahhaha

    det var kul Hahahahahahahhahahahahhahahahahahhaha

    Hahahahahahahhahahahahhahahahahahhaha

    Hahahahahahahhahahahahhahahahahahhaha

    Hahahahahahahhahahahahhahahahahahhaha

    the botten is "nåd"

    2009-01-26 01:23:10
    BY: Anonym

    Ja du verkar ju onekligen väldigt mogen. Döma ut och snacka skit om folk är ju en kul hobby om man inte har något eget liv. Men å andra sidan så vet du väll inte bättre, letar efter fel på andra för att slippa tänka på dina egna.



    "Gastade runt", vadå är du död eller? Haha



    Lägg ner nu tönteles och försök vara lite vuxen i alla fall.

    2009-01-28 22:55:36

    NAME:
    Kom ihåg mig?

    MAIL: (publiceras ej)


    BLOG:


    COMMENT: