C´mon babies grease your lips


Igår var på nån krog, vet inte vad den heter Gutet/götet?
Aja Timbukt spelade där, så var sjukt mycket folk, vi hoppade och sjöng med som några dårar!
Sedan gick vi på tredjevåningen drack och dansade vidare.
Var jag, Dennis och Charlie som härjade runt.

Idag hade jag en sjuk huvudverk så jag har endast legat här hemma och läst.
Dock läs på mig själv att jag snart läst ut denna bok med, kommer fan hamna i en deperition efter detta slut.
Charlie ringde iaf idag och berättade att hon fått en spricka i ett revben, för att vi hade dansat för hårt.
Inte bra, inte bra! ;-)
Hahahahaha

Så nu kommer det bli jag som får padla kajaken medan Charlie steker där bak :-P

Ska jag lägga mig och läsa vidare, eller se lilla sjöjungfrun som Dennis satt på.?


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: