Harry Potter VS Mcdonalds


Hel skön kväll med Mami min.
Satt och lirade Harry Potter hela kvällen och drack massa godsaker :-)
Orkade inte gå på nått seriöst spel, då vi ändå skulle dricka till.

Efter ett tag vart Mami sugen på mcdonalds. Så vi vandrade dit i regnet.
Mami plumsa i världes vattenpöl med ena fotten, jag skrattade så jag höll på att dö.
Men det fick jag ju igen för nu när jag gick hem, för då lyckades jag med samma sak.. 
Hahahahahahahahhahaha...

Hängde på mcdonalds en timme, snacka massa drömmar, fakta mm...

Älskar min Mami mest av allt i vida värden! 

VI TVÅ !!!!!!

(Nicco hoe du schamponerar in det i hela håret... Propp)

BRING IT.
BY: Personality

Hej ! Ville bara tipsa om en jättebra hemsida om du vill ha extra pengar i plånboken, woopa! Bli medlem här: http://www.woopa.se/?ref=tildauu . Det är superenkelt och du får 25 kr direkt när du registrerar dig, och just idag har dom ett erbjudande att du får 10 kr för varje inlägg du skriver om woopa!



Så skynda dig och bli medlem, du kommer inte bli besviken jag lovar! Jag har vart medlem i mindre än 3 dagar och har över 300 kr! :) Kram

2009-07-10 02:28:43
http://personality.webblogg.se/
BY: nicco

haha men det fattade jag väl! men nu ser håret bättre ut men inte alls som jag vill ha det, tur att jag inte är hemma i svall då hade jag förmodligen brytit ihop. men kan man göra ljusbruna slinger med hätta? tänkte ifall det gula försvinner då? :S puss puss

2009-07-10 12:48:10
http://blog.st.nu/niccis

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: