" Jag älskar med min lilli bror mest i hela världen "


Hmm...? Ja, kan ni hitta iaf ett fel i den dära meningen..?

Var en sthlmare som kom fram till mig igår och sa det, jag kan ju säga att jag försökte inte ens hålla mig för skratt!

Slutade iaf som så igår att Markus fick dricka och jag fick köra.
Var ju som sagt och bowlade igår, glömde tillägga att jag sträckte en lårmuskel...?
Aja så jag hade sjukt svårt att få iväg klotet där ett tag, men sedan så kom jag tillbaka så som tur var förlorade jag inte.

Drog hem bytte kläder, sedan så begav vi oss till deras jobb, där de satt och drack god öl medan jag satt och drack en cola!
Dennis slutade sjukt sent, så han tog två öl sedan drog vi och köpte pizza och åkte hem för att titta på janelångben the movie.

Idag sov vi länge, följde inte med in till Visby när Dennis skulle börja jobba, tänkte att jag skulle städa och plocka lite här hemma, så att det är fint när grabbarna kommer hem!

Idag ska iaf inte jag köra, utan idag blir det bärling för min del med!

Ne nu ska jag gå ut och sola lite sjukt fint väder här :-D

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: