Rosévin över hela Blackberryn!


Klart jag har lyckats!!!
Tog och spillde ett halvt glas rosé över mitt kära lilla bär.
Så nu har den ett helt eget liv som den lever, inte alls okej!

Svara jag inte på sms eller när ni ringer, då vet ni varför...

Var iväg till några grottklipper igår, satt och drack rosé och tittade ut över havet.
Såg några sälar som guppade runt och hade sjukt trevligt.
Så klart upptäckte jag till min besvikelse när jag skulle ta kort, att kameran inte var laddad.
Nått nytt lr vad?

Vart inga bilder från gårdagen, men vafan kommer ju nya dagar.

Gick till Dennis jobb och hälsade på de flesta av hans jobbarkompisar.
Drack en grukdrink som var sjukt god...

Sedan var vi och hälsade på Zila som jag inte sett sedan 2005 så det var ett glatt återseende.

Men efter det slängde jag och Dennis in handduken, gick och åt på gulamåsen.
Där de förövrigt inte serverade alla menyer utan endast tre?? say what?

Har varit uppe 1 timme nu, sjukt pigg!
Och Dennis han bara sover och sover och sover....

Ska ta och väcka han nu med Cidinho & Doca - Rap das armas

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: