Super sweet


Sjukt varmt här, håller fan på att smälta bort!
Men jag klagar inte, påpekar bara till er alla där hemma ;-)

Har suttit ute en sväng, men nu har jag städat här hemma så det är fin fint när grabbarna kommer hem, då blir de nog glada.
Hoppas bara att de inte förväntar sig att jag ska städa varje dag ;-)

Som det ser ut nu så kommer jag stanna här i hela 2 veckor!
Sköntttttttttttth!

Neh man kanske ska ta och fixa till sig lite lr nått, för snart kommer ju Markus hem och då lär vi väl ska ta och gasa iväg någon stanns... Party party!

Btw idag så håller jag på att laddar kameran, så ikväll blir det bilder av :-D

BRING IT.
BY: Moster

Hej söting! Jävlar va du partar!! Men det är dig väl unt! Torkat vin-mobben än då? Hälsa Dennis o Gotland från oss här hemma.



KRAAAAAM!!!

2009-07-17 12:15:45

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: