Varför ska jag alltid sjukta upp allt till sista minut?


Det är nog en sak jag är absolut bäst på, efter att öppna mcdonalds dippar då :-P
Började i sådan tid med att ta fram allt jag skulle ha med mig och allt.
Men sedan så slöade jag bort tiden med att gasa runt i skogen på Norra med Janni och hundarna.
Sen åkte jag till Mom åt middag, badade en sväng och spelade tv- spel med Sis3.
Efter det följde Mami med mig hem och fortsatte hjälpte mig och packa så det inte skulle bli förmycket som vanligt när det gäller jag och packa en väska :-P

Men tillo med Janni tyckte jag hade gjort ett bra försök till att packa med måtta ;-)

Nä men då tar jag och lägger mig ner och läser ett tag, tills jag kommer på att det där är den enda boken jag har hemma som jag inte läst och måste spara den till flyget imorn :-S 

Då går jag upp tvättar håret och donar om min lilla kropp lite :-)

Vad går jag sedan och gör då? 
Jo spelar tv-spel.....?

Mupp jag är, aja alla vi vet ju hur det kommer sluta...
Med att jag har glömt mer än av hälften av alla mina saker hemma...



BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: