You are in pain Take your life, take your life with cocaine


Känslan är sjukt tärd just nu.
Ni vet när man nyss har kommit hem till Sverige från utlandet, när man bara faller i en deperiton och vill sätta sig på bästa första flyg och åka tillbaka.
Eller när man har gjort slut med någon, när man är helt tom.
När man har läst ut en bok och inte har en ny att börja läsa.
Sista avsnittet på en sjukt bra serie.

Tittar ut och vad ser jag det spöregnar..??

Min andra semester dag och vad känner jag, att jag endast längtar tillbaka till tjejerna och jobbet..

Hatar verkligen att vara själv, då kommer allt sånt här skit som värsta tsunamin in i huvudet på mig!

Panikångesten är här!!!

But I am who I am
so I do what I can, when I can
but I can't really do a damn thing



BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: