--.Sundsvalls kommun/Din tur vilka jävla inkompetenta idioter


Gasar ner till bussen idag, i vanlig ordning...

Men vart är min buss som ska gå 1035..?..?
Neh då har de ju bytt tider under sommaren, snopet att jag inte var uppmärksam på en sådan sak.
Kommer sent till jobbet, men tänker inte så mycket mera på det... TILLS....

Min underbara Mami hämtar mig när jag slutar och ger mig en bussturlista.
Mmh vad ser jag där?
Jo att de har ändrat bussarna så jag kommer måsta åka till jobbet 40 min innan jag börjar och sedan när jag slutar måste jag sitta kvar 20 min...
Som om inte det var nog, så går det inga bussar på helgerna som det ens finns en sportsligmöjlighet att vi som jobbar där ska kunna hinna med....

Det är inte vi som jobbar i Birsta som nyligen har fått fyllt i en enkät om bussarna, vad vi tycker mm..
Och tiderna var redan skit dåliga för oss...

De vill uppnå att 2010 ska det vara dubbelt så många som åker buss....

Lycka till era jävla jubel idioter, när ni bara har skit tider...

Hatar kommunen/dintur, så nu är det bara att köpa en biljävel! 






BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: