Duktig tjej, men endå inte mycket till resultat???


Ojojoj, vad klockan tickar på när man har många måsten att hinna med.
Har iaf sorterat ur min klädkammare och min gigantiska byro på grejer som: ska ner i källaren, ges bort, säljas, inte är mina, ska tvättas, som man inte använder så mycket men är bra att ha...

Sedan har jag även ändrat om kläderna, för att kolla om detta funkar bättre för mig, så det inte blir att de ligger överallt på en endaste gång...

Men kan inte förstå att varje gång jag städar ser det ännu värre ut alldeles innan jag är klar...
Men det är nog för att när jag väl städar ska ha allt så precis exakt på rätt ställe!

Har duschat av mig städdammet nu och ska hoppa ner i sängs.

Imorgon jobbar jag 9-1815 gud vad tacksammt :P

Ska fortsätta med inventeringen var sjukt mycket...

Natta

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: