Grevebäcksparken är nu inne igen


Segast med uppdateringar, men eftersom jag jobbar för det mesta.
Så känner jag att det skulle vara en liten fel prioritering att sätta mig vid datorn så fort jag är ledig lr har slutat..?

Helgen har jag jobbat, sjukt mycket folk så har varit kul.
Så fort jag har slutat har jag mött upp mina vänner som suttit i grevebäcksparken hela dagen på min filt, spelat med mitt kubb och haft sjukt nice...
Har suttit där till 0000 varje kväll, sedan har jag gått hem och sovit medans de har gått vidare ner på krogen.

I helgen kom även Johan (Sober) in på jobbet och hälsade på, var sjukt roligt att se han, var alldeles för länge senast!
Men det ska vi fixa till i sommar...

Idag är jag äntligen ledig och självklart är det moln på hela himmelen...
Say what?
Kan man ha mer otur lr?
Jo om det hade regnat men det kommer nog det med!

Ska gå till Mom nu och vara där ett tag och mysa med henne, ligga och läsa lite, sedan gå lite ärrenden och hoppas på det bästa, men vad är det bästa då? :-O

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: