Har tydligen sökt till Paradise Hotel..?..?


Jag håller på att stor städa som attan här hemma, när Sandra och Nicco gasar in.
Var ju trevligt att de kom och hälsade på och tittade medans jag kutade runt som en dåre och plockade och donade för att hinna dammsuga innan klockan slog 2200...

Nicco slår sig som vanligt ner vid datorn och klickar snabbt runt.

Då säger Sandra plötsligt följande:

- Emelie du skulle ju söka in till Paradise hotel, du skulle ju passa as bra där...

Jag kollar upp på Sandra med avsmak i blicken och säger:

- Aldrig i hela helvete att jag skulle söka in på den dära skiten...

Nicco sitter bara och as garvar som en dåre och får tillslut fram:

- Ja du skulle ju passa as bra, fyfan vad roligt det skulle vara.

Jag igen:

- ALDRIG!!!

Jag fortsätter och städar, hinner dammsuga innan klockan 2200 nöjd :-)
Sandra pratar i telefonen och tittar på mig, rätt fachinerad tror jag hon var, att se mig städa...
Så plötsligt, börjar allas våran kära Nicco och asgarvar...

- Nu har jag anmält dig till Paradise Hotel....

Tack så otroligt mycket Nicco att du gjorde mig den tjänsten för jag vill ju så otroligt gärna vara med i det programet är ju mitt ståra mål i livet..???..
Detta var vad hon skrev:

Berätta om dig själv:
Emelie är en utbildad frisör men jobbar just nu på Ginatricot, hon bor centralt med sin lilla hund Diva. Hon är självklart singel då hon är less på förhållandet och lever livet fullt ut kan man rätt ut säga. Hon är hysterisk rolig, modemedveten, kaxig och charmar både tjejer och killar till fall. Populär bland sina kompisar och är långt ifrån en partydödare!

Varför skulle du vara perfekt för Paradise hotel:
Emelie skulle göra Pardise hotel till succé med sin oemotståndliga sexiga personlighet, helt klart en 10 poängare till er!!

För er dumma jävlar som antagligen inte fattar nått, så kan jag tillägga att jag vill inte vara med och detta var bara en sjuk sak som min kära Nicco gjorde tack vara min kära Sandra satt griller i huvudet på henne...



BRING IT.
BY: nicco

hahahahahahahahahahahaha

2009-06-23 22:59:28
http://blog.st.nu/niccis
BY: Anonym

Inte va sån nu!! x

2009-06-23 23:37:46
BY: pesa

HAHAHAH :D de vore nåt det!

2009-06-24 16:43:34
http://gemig.blogg.se/

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: