Hittar inte en enda punkt i min kropp som inte värker



Jag hatar verkligen detta, kände ju att jag började bli bättre, så skulle man vara en snäll kompis igår och åka till Janni och äta tårta, slutar med att de bäddar ner mig i sängen och jag ligger och skackar av kyla som en dåre...

När jag kommer hem lägger jag mig under två duntäcket och en monster fillt med kuddar som en mur runt mig, men äncå ligger jag och skackar så jag inte kan somna, men de sjuka är att jag kände att jag var kokhet i kroppen, rödblommig till tusen, men var som om jag frös in i benen..?

Vaknar upp imorse ihopp om att jag ska må bra och kunna åka till jobbet (hatar verkligen att ligga hemma)..
Men inte då, försökte att vara uppe ett tag, men halsen är helt uppsväld, öronen värker, huvudet pulserar och kroppen kallsvettas till tusen...

Hatar detta...

har ont i varenda del av kroppen och ligger och små gnyr...
Ni vet när man mår så dåligt att man kan börja grina för absolut inget alls,!
Så är jag nu, pratade en snabbis med Micke och höll på börja grina då, hahah!

Har sovit till nu äntligen tagit mig från sängen och till soffan, vilken bedrit!

Snart kommer Janni ia hit, för hon ska åka iväg och handla sjukling soppa till mig och sjukling glassen Twister..

Vart ett långt gnällit inlägg detta, men det får det vara för jag mår skit.....




BRING IT.
BY: emelie

hahaha, jag blir alltid så sjuk att jag börjar gråta aslätt.. även fast jag är glad!

2009-06-10 19:49:31
http://gemig.blogg.se/

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: