Hur spenderade jag min enda ledig dag denna vecka?

Jo som sagt genom att stor städa hela min läga.
Man skulle kunna kalla det sommarstädningen!
Valde att göra det på min enda lediga dag denna vecka, för att jag inte ska behöva göra det när jag har semester.
Ett väldigt smart drag av mig själv måste jag då säga...

Han lägga i en tvättmaskin innan Janni kom hit och hämtade mig, så drog vi ner på stan och köpte vattenmelon juice på body in motion.
35 kroner helt värt varenda öre...
Sedan var det hem att städa vidare.
Nicco kom förbi en sväng så satt mig på trappan med henne och njöt av värmen ute.
Sedan var det bara att gasa vidare i dammet.
Janni kom tillbaka när hon slutade, så skulle hon hjälpa mig.
Hon skulle diska. 
Duktig som jag är hade jag tagit bort rören för att göra ren dem, så när hon står och sätter på vattnet för att fixa diskvatten frågar jag henne om hon hade satt tillbaka röret.
Panik i hennes ögon, sedan började i as garvar, det hade hon inte gjort men hon hade flyttat på det :-P
Så hon börjar skura där nere, där allt vatten hamnade.
Lyssna på detta, så vrider hon ur trasan och börjar skölja trasan, det bara sprutar vatten över hela henne...
Två gånger hallå pucko :-P

Vi åkte iväg och pantade alla mina burkar, sedan köpte vi lite gulamåsen och la oss på en fotbollsplan med fillt och kudde myste i värmen och i solen, åt våran goda mat.
La oss ner och läste en sjukt rolig bok, men det får bli ett annat inlägg...

Åkte hem fortsatte städa.
Sandra Nicco kom förbi anmälde mig till Paradise Hotel.
Åkte skrattandes.
Jag fortsatte städa och är snart klar har tvättat 9 maskiner och har skrubbat bort allt dam från mig.
Så nu ska jag hoppa ner i en nybäddad säng och sova sött för att imorn kunna jobba.

Det var vad jag gjorde min lediga dag...

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: