Sjukling uppföljaren


Vad har du gjort idag?

Legat i soffan, frysit som en dåre även fast jag legat under mina alla täcken.
Ätit alvedon till max, knappt kunnat fått ner nudlar eftersom att min hals är helt igen svullen.
Sovit till och från, sedan kom Janni hit med sjukling mat.
Sedan stannade hon och tog hand om mig ett litet tag.

Såg på fotbollen, somnade efter första målet, men vaknade till andra sedan missade jag inte en sekund.
Sjukt kul Sverige vann, hade dock kunnat fått ett till mål tycker jag, hade ju varit som lite säkrare...

Janni åkte hem, jag har sovit lite mer och nu fryser jag inget mer, svettas bara men det betyder väl att febern börjar försvinna, så det känns sjukt skönt!

Har fortfarande sjukt uppsvälld hals och ont i öronen, men tänkte att det kommeer jag väl kunna leva med imorn på jobbet :) Skönt slippa ligga hemma........

Ska äta en Twister nu sedan hoppa i sängen!

Natti

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: