Vad har man länsman till för...?


Just det har ju glömt att berätta att Polisen hade ringt mig igår, pratat in ett mobilsvar att jag skulle ringa upp.
Så jag gjorde ju det, men då var han upptagen hela dagen.
Ringde han idag på morgonen.

- (pip)
- Hej det är Emelie Larsdotter, du hade ringt mig igår?
- Ja ja, just det. Men jag har inte tid med det ärendet just nu.
- Okej ?
- Men kan jag nå dig på nummer?
- Samma som igår, men grejen är ju att jag jobbar ofta 9-19 lr senare!
- Jaha, ja men går det så går det...
- Ehhh? Vad gällde saken?
- Öh ja det var olagahot.
- Jaha okej, men ha en bra dag hejdå!
- Jah öh hejdå!

De ringer NU....?
Var ju fan ett halv år sedan jag anmälde det dära...!
Snacka om att Polisen är underbemmanade eller ska man säga inkompetenta.?





BRING IT.
BY: nicco

INKOMPETENTA! jag säger ju det!

2009-06-18 00:57:07
http://blog.st.nu/niccis

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: