Veckans stora: VAD/VART/NÄR/HUR/VILKA..?




Vart ett jävla gastandes om denna Midsommar.
Vi hade planerat att paddla gummibåt i ljungan sedan tälta och bara vara full och äta gott.
Men eftersom att det ska regna, så har planen spruckit itu.
Tror ni att jag har nån reservplan B lr..?

Ne jag har ju inte det.
Har ingen aning om vad, med, hur, när jag ska göra på midsommar..,

Jag vill göra blomkransar, dansa runt midsommarstången och plocka sju olika blommor och hoppa över gärskgårdar.
Men det kommer ju inte att hända.

Ledig fredag, lördag så vill verkligen göra något roligt också..
Har du några erbjudanden eller förslag??
Ge mig ffs !

Ska hoppa i sängen nu och ha panik inte bara över mitt liv utan också över vad man ska göra på midsommar..?





BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: