And you never got the chance to see how good I`ve done



Mycket att göra idag på jobbet, men det är skönt för då går dagen hyffsat fort förbi, så får man åka hem nån gång.
Gastade in till Mom hjälpte dem med lite saker, sedan så vart jag bjuden på middag, tackar jag för.
Sedan tog jag mitt pick och pack, åh gasade hem!

Åh här ligger jag i min sköna soffa och lyssnar på sjukt skön musik.
Skulle fan ha behövt reda ur mitt hår och plattat det, så blir det minder jobb med det imorn.
Men orkar inte just nu, kan göra det lite senare :-)

Imorgon vankas det sköna planer, huhuhuhu!

Börjar klockan 1100 och jobbar till 2015 lång pass, men det e ju paning lr hur ..?

Nicco ge mig pics snälla snälla snälla ;-D

Äh hur kul var detta då, ska se en fille nu !


bye, bye




BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: