Baby will you be my corona and lime. And I will be your main squeeze.



Vaknade sent idag, men det var väl lika bra det!
Vilket jävla skit väder det är ute, vart fan är våren som jag så längtar och ser framemot..?

Jag och Dennis har inte gjort så mycket idag, han tittade på någon fille, medan jag läste min bok.
Sedan har vi suttit och tittat på massa roliga klipp på youtube, hahahahah...

Även att jag är så duktig att jag håller just nu på att tvättar för fullt :-D
Inte så mycket tvätt som tur är, men eftersom jag delar upp min öl till tusen, blir det ändå sjukt mycket ;-)

Åh kanske ska köpa världens hetaste jävla grym pryl, tror lätt jag blir ensamast i Sundsvall och ha dessa skönheter iaf.

Ne men jag ska springa ner i tvättsttugan nu.

Men vad sker ikväll ? :-O




Let me tell you about a girl I know.
She like hip hop and rock and roll.
Let me tell you about a girl I love.
Let me tell you about a girl I love.




BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: