Big Screen

Kom hem för ett tag sedan, sjuk ångest för vad man ska ta och göra denna kväll..?
Emma jävel bangar ju kanske, åh då kände de inte lika roligt längre :-P
Har ju även tusen saker att göra här hemma...
Hatar alla saker som är vuxen som man måste göra, kan man inte bara få skita i dom i en vecka iaf ? En dag då???
Aja gick bra på jobbet idag, även fast jag hade monster passet, dagen gick som tur var fort förbi!

Satt och tittade på ris idag, åt det till lunch.
Åh allvarligt hade jag inte vetat det var ris och man hade haft det med lite spån i en burk hade jag trott det var ihjäl frysna maggotar:-P
Ris e ju verkligen äckligt likt maggotar, har jag kommit fram till, tillo med ränder och allt.. ? :-S

Tok ångest hur ska jag göra ikväll nu då..?
Tjar av Micke via sms så klart, hmm ?
Vafan kommer jag göra om jag e hemma, inte ett skit inte så att jag kommer städa lr nått sådant vuxet ändå!
Kommer nog bah sega och se en fille!
Så då kan jag ju lika bra dra ner på stads och vara social ...? ...? ? ??

Lite roligt att vissa bloggare härmar en på vissa saker, Have fun Emmstyle ;-)

Men kanske skriver sedan vad som händer och sker!




BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: