BYE BOY


Nyss sett klart på Bolt, ja vad ska jag säga...?
Känns som jag hade för höga förväntningar, lr så är det bara så att de tecknade filmerna de gjorde förr var mycket bättre.
Eller så är det så att de var bättre när man var mindre..?
Men känns lite fel, med tanke på att jag fortfarande älskar alla hederliga gammla tecknade filmer hur mycket som helst..?
Vart finns felet, hmm ?

Aja, ska väl ta och åter hoppa ner i sängen, för att vakna till en dag som består av måsten och gastning!

Sandra hoe saknar dig......

Men fan nu har ju inte trixat håret, aja får väl göra det imorn då, fan vad mycket jag ska göra imorgon innan jobbet.
Får fan kliva upp extra tidigt, kommer inte hinna med nått morgon inlägg.
Men vafan gör det ni vet ju redan vad jag ska göra.... Jobba!





http://www.youtube.com/watch?v=0gKJmmLPTQY&feature=related




BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: