Den mest värdelösastedagen i hela min historia

Idag är en jävla skit dag, skulle jag kunna radera en dag ur mitt liv/min tid skulle det  utan tvekan vara denna jävla helvetesdag.
Nått specefikt som gör just denna dag till en idioti dag..?
Nee, vaknade imorse och kände det, fan idag är det en helvetesdag.
Inga bra vibbar, inget alls talar åt att denna dagen kommer bli bra.
God morgon jävligt kul att kliva upp.. ? NOT
Betalat skit helvetes räkningar och det gjorde då verkligen inte att jag vart på nått bättre humör.
Swich så är allt borta!
Sedan skulle man ju som sagt vara duktig att tvätta och dona, men tro inte på fan att min granne tvättar just idag med.
Det har jag tänkt på, varför händer det alltid mig, att de få enstaka gångerna jag ska tvätta, ska alltid helst alla i hela världen med tvätta ?
Så nu kanske jag måste koncka hela min jävla tvätt till Mom för att kunna få nått gjort!
Tvätta jävla håret ska jag göra idag med, kommer väl antingen inte finnas nått varmvatten eller så kommer jag väl fastna i duschslangen och måsta klippa av mig hela håret....
Skulle inte förvåna mig ett enda dugg, för idag är det en allt ska gå åt helvetes dag!
Har fått mina kläder som jag beställt på ginatricot så klart vart i helvet annars?
Kommer väl vara felsydda kläder eller fel skick i storlekarna, har aldrig varit med om det.
Men eftersom att det är en sådan jävlasugminkuksfittärsledag idag så komma nått sånt inträffa!
Det enda som är bra idag är att jag har snus och bra ljud och datorn !

Hoppas alla känner av denna jävlacpdag jävel, så det inte är endast jag som får lida!


http://www.youtube.com/watch?v=XLTPX12LJi4



BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: