Efter tolv slaget


Ja tillslut var det slut på den dära jävla skit dags fan.

Och på en gång efter tolv slaget började allt bli bättre...
Konstigt det dära ändå, hur en dag kan va så skit .. ?
Såg nyss klart på role models, var en bra film. Lite för lite skratt dock, men vafan den funkade fin fint.
Neh jag ska väl ta och slänga mig i sängen, jobbas imorn.
Börjar dock inte förren 1300 hyffsat skönt, hinner jag torka håret imorn. För vet ju redan nu att det kommer vara lika blött som det är nu imorn när jag vaknar.
Är fan inte trött för femöre, hatar att sova så jävla meningslöst på ett sätt ändå .?
Men nu ska jag inte börja bli tänkar bara för att jag inte vill sova.

Sov gott alla!



I’m a monster,  I know I’m wrong



BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: