Fan vad bra jag har det

Har äntligen kommit hem från jobbet.
Monster dagen idag, Carro och jag var själv.
Så vi har slitit och varit sjukt duktiga idag måste jag säga då säga.
Men det känns fan nu oxå helt slut i kroppen!

Satt på bussen och Dennis hoppade på den vid sig, sedan åkte vi in till stan, drog in på Ica för jag var tvungen att handla mat, sedan lite gotta till ikväll..

När vi gick runt där på Ica kom jag fram till vad jag hatar mest i hela världen och vad jag tycker är mest onödigt och sjukt jävla tråkigt.

  • Att sova (Jag är en vaken människa)
  • Att duscha (Men ja jag gör det, men de e sjukt tråkigt)
  • Köpa mat (Mat skulle vara grattis ffs)
  • Köpa toalettpapper (Men jag gillar att bajsa)

Prominerad sedan hem hit till mig !

Men nu ligger jag här i min soffa och myser ner mig ordentligt.
Medan Dennis står och lagar middag till mig :-)
Blir pomes med lövbit marinerat i vitlök åh massa kok grejs!
Luktar sjukt gott måste jag säga fy fan vad mumma det ska blir...

Så glad att Dennis äntligen är hemma :D

Ikväll ska vi ha filmmaraton och dip chips tävling ;-)

Fick mina saker från thiland som Dennis köpt till mig, ett jätte fint linne och en klockrenjävlaEmmhoet-shirt.
Längtar tills jag kan använda den :D

Ne nu e Middagen serverad :D






BRING IT.
BY: lill frida;b

hihi...hemma hos mig! fint kort!:)

2009-03-22 14:13:24
http://fridameden.blogg.se/

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: