Idag är ingen vanlig dag, för idag är Larsdotters födelsedag



Grattis på mig själv, 21år idag...
Har redan hunnit att ha panik/döds-ångest sedan klockan 00.00
Är nu i Åre, ska åka iväg och bli bjuden på frukost, sedan beger vi oss ut i backen...
Bilder och uppdatering kommer senare idag.



Hallå hallå! Nu i studens hetta är det jag, Nicola Stewart som sitter vid tangenterna! Jag vill bara meddela att vi är i Åre och har redan hunnit sprätta första ölen, eller ja. Jag,Norrfors,Mank! Själva födelsedagsbarnet får vänta med det, eftersom det är hon som kör och den enda som har körkort, tjii fick hon!

Nu ska vi återgå till vårat, det vil säga ännu mer öldrickning! Grattis grattis grattis hun' ikväll blir det drag som aldrig förr!
Puss puss, Alla blå!

dsd
Emm (sitt riktiga jag) ;)


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: