In Nomine Patris, et Fili, et Spiritus Sancti



Helgen har nu paserat förbi.

Fredags
Myspys hos Älin, färgade mitt hår, trixade löshåret, Älin lagade mumsig köttfärsås med små röda starka fyrkanter, gott som attan. Kollade på tv, lyssnade på stjärnans talang, älskar den. Började titta på låt den rätta komma in, men valde att stänga av och mysa ner oss i sängen...

Lördags
Jobbade till 1700, sedan drog jag till Mom, la mig och tittade på film.
Sedan kom Moster och Kusin och hämtade mig åh Mom, så drog vi ner på Irich pub.
Där satt vi och snackade en hel del drack öl och lakrits shotar.
Sjukt mysigt, drog sedan hem till Mom och såg klart filmen och somnade sött sedan !

Söndagen
Började idag klockan 1300 hade stängning, men dagen rullade snabbt förbi.
Joel kom in en sväng idag tillo med, var roligt, var ett bra tag sedan vi sågs.
Så uppdaterade oss lite om varandra och så ville han höra om Lillan :-D

Kom på att jag har ju glömt sagt, att Diva har ju fått två små valpar pojkar, Herkules och Hector :-)
Ska åka och hälsa på dem nu på tisdag eller onsdag, ska bli skit skoj !

Sedan var jag tvungen att gå och räkna kassorna så då vandrade han vidare.

Åkte hem och lunkade hem till Mom och där är jag nu...

Jag och Sis3 ska se på en fille nu ! Sedan kanske jag ska umgås med Micke får se...

Over And Out

BRING IT.
BY: evelina

nejmen grattis till små valparna=) hoppas dom är sådär tok söta som diva va när hon var pyttepytte liten=)

2009-03-24 15:14:13
http://eveliname.blog.se

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: