Junkyard

God morgon dårar där framför dumburken!

Igår gjorde Emm absolut inget alls efter jobbet, tittade på två filmer den nya Bond och Changeling.
Båda var helt klart sevärdig.
Men Changeling var verkligen sjukt bra, tycker dock det är jobbigt att se en sådan tuff och stark kvinna, spela "svag" kvinna.
Men sjukt att den är sann, att det lixom har hänt.

Tisdag:
Jag och Micke drog upp till pappanorrfors lånade mat och köket, gjorde värsta vrål middagen, lax och pressad potatis och drack sjukt gott vin. Sedan kom Mötley och Dennis, med buckets dricka, så vart en mumsig bucket utan Thailand och utan hink och värme och sugerrör. Men gott var det! Sedan vart det lips och jag ägde sönder killarna totalt. Sjukt nöjd var jag!

Onsdag:
Då jobbades det. Kom hem till att Dennis hade diskat all min disk, tackar :-)
Mötley var med här, fixade mig sedan började ölningen.
Micke, Tony, Erik, Sanna och en till tjej kom hit och började dricka de med..
Var sjukt mysigt, bjöd på jellyshots som bara den, äntligen e de snart slut ;-)
Drog ner på Olearys dansade surrade och hade allmänt trevligt..
Sedan hem sova....

                 


Ska springa till bussen nu !

Over And Out

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: