Loading... my ass

Åh titta min kära läsare, denna dag e fortfarande inte slut........
Allvarligt varför kan inte en sådan där dag när man har tusen roliga saker man ska göra, allt e skit bra och jätte kul vara så lång som denna har varit ????
Neh slösa det på en jävla skit dag som denna!

Var som sagt till Mom, var myspys Sis3 hade två kompisar där, så vid matbordet fick jag höra att det varit på ett spökhus som mysak annordnat och att det hade varit sjukt roligt, för 30 spänn hade jag med kunna gått, kanske denna dag hade gått lite fortare ?
Aja men sedan satt jag och snacka med Mom och klippte sönder en av mina beställda t-shirts.
Den vart mycket snyggare så !
Var nöjd med min kläder iaf..
Sedan satt Sis3 och hennes kompisar och skrattade sjukt mycket.
Så jag var tvungen att titta vad de gjorde, hahahah då satt de och lekte med webcamen så jag hoppade med och lekte lite jag med...
Så tackar min Sis3 och hennes vänner för att de gjorde denna skit dag lite roligare för mig iaf !










Just do it...



BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: