Män som hatar kvinnor

Den såg jag och Mami på bio ikväll.
Åh den var helt sjukt jävla bra måste jag då säga, visst slutet har kunnat varit bättre.
Men alla tappar väl fantasin efter ett tag.
Ne jag gillade den verkligen, den var verklighetstrogen, spännande, hård, grym, hemsk, allt man gillar lixom.
Sedan var den lång och det är måste nr 1 när man ska se en fille på bio!

Tackar världens bästa Mami för en skönmyspyskväll.

Tog ett stop hos Mom innan jag gick hem, fick rostad macka och te, men nu när jag tänker efter, drack jag ens teet ..?
Myste med Sis3 och Sis5 till mister been en stund där med.
Sedan var det planer på att jag och Cattis skulle dra till Mötley, men vi orkade inte eftersom det var så sent.
En annan gång!

Nu är jag hemma och ska ta och slå på en fille !

Over and out!




Ett måste att se . . .

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: