När jag hör din röst

Hello hoe´s and bro´s

Idag hade jag öppning 9-18 dagen gick sjukt snabbt, skönt som attan.
Drog en runda förbi Mom efter jobbet fick i mig lite mat och myste.

Har nu läst ut andra boken När jag hör din röst, åh jag hade rätt i mina funderingar, har tredje boken kvar att läsa nu, funderar på om jag ska spara den lite iaf, med tanke på att jag har läst ut två på 4 dagar och dom är ju iaf på 51 sidor.
Grejen är att jag vill gärna läsa dem, men blir så deppig när jag läst ut dem.
Vad ska jag då läsa lixom?

Ska ta och hitta mig en författare som har gjort många böcker, hade en favorit förut Virginia Andrews hon skrev sjukt bra böcker, 24 st och dom läste jag ju upp rätt fort, men efter det har jag inte hittat någon författare som jag riktigt gillar, men ska fan börja leta efter en nu...

Har tagt ur mitt hår idag med, för imorgon ska jag färga och sätta om det, ska bli sjukt sjukt skönt.
Men ska bli päst och pina att gå runt som en 12 åring imorgon på jobbet.
Ser allvarligt ut som en tönt utan det, ne inga bildbevis ni får ta mina ord :-P

Blir myspys med Älin imorgon, hon ska bjuda på middag, sedan ska vi titta på Twiligt för hon har inte sätt den filmen :-O

Over And Out

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: