Patrik 1,5

Har nyss sett den filmen
Jag tycker helt klart att den är värld att se, satt här hemma helt själv och skrattade som bara den.
Helt enkelt en bra svensk film, tror det lr ej !

Har även hunnit med att tittat på lite weeds kung serien ffs...

Afterskin igår var sjukt nice, Ronja hjärtat var sjukt duktig är så stolt så över henne :)
Fick även träffa Victor igår och det var hur skoj som helst, har fan inte träffat han sedan gf 08.
Vi hade hur skoj som helst, high five bort en av mina naglar tillo med.
Jag och Victor vandrade vidare till Olearys lite senare.
Sedan vart det så klart Max mat, mummmma...
Var fan sjukt länge sedan jag åt max ?
Tackar mina kära för en sjukt skön kväll!

Morgonen var cpdryg iaf, hade öppning var inte helt nöjd med det, men det funkade bra.
Slutade 1600 då ralla jag hem fort som fan för att få lägga mig i min sköna soffa och sedan dess har jag blivit kvar här :D
Ledig imorn, ska städa, diska och tvätta lite tänkte jag, yber kul !!!

Ne nu ska jag se några till avsnitt av Weeds!




. Kommer aldrig mer att ske



BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: