Redbull, lösvikts godis, saltade potatis chips, monster, paus apelsin, ett rött äpple och ettan potion



Tråkighoe, yes yes! 
Har haft noll bloggintresse dessa två dagar, men nu när Micke sa det va så tråkigt när han hade varit in och tittat, då jag inte hade skrivit nått idag heller, fick jag dåligt samvete så ska slänga ihop ett inlägg nu då.

Idag har jag haft världens huvudverk har nyss fått bort den, varit hos Mom, sovit typ och läst.
Dagen vart inte alls som planerat!

Och alla som hela tiden ringer.... Jag har nyss fyllt på mobilen. Har inte haft en enda krona, så inte så lätt att ringa upp lr svara på sms om jag inte har pengar.... Där av inget svar från mig.........! 
Inte så att jag inte ringer upp för att vara dum, har inte haft pengar !

Skulle ju vara med Dennis ikväll, men när jag väl var klar och vaknat så ringer man ju han med sin ny fyllda mobil, men ne inget svar, springer då ner med Micke på bling åh steker åh tro inte på fan att Dennis ringer precis då ...
Sedan nu e klockan så mycket så då vågade jag inte ringa, eftersom att Dennis har inte en fungerande mobil, utan man måste ringa på hemtelefonen......

Dennis om du ser detta kan du ju ringa mig vid tre imorgon kanske...?

Nu sitter jag hos Micke omringad av llt jag skrev i rubriken och klurar på vilken fille vi ska se...
Sjukt jobbigt att hitta nån när man nästan sett alla....

Imorgon jobbar jag 11-2015 sedan e kvällen tok stressig inför planerna i helgen..

Här kommer det bilder på små skitarna lillan´s 


Hector


Hercules


Bröderna 


Wopp Wopp



BRING IT.
BY: evelina

ååååååååååååå tok söta småfisar!!

2009-03-26 08:50:58
http://eveliname.blog.se

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: