Tjuvdans, teuqila och tacogrejen

Hello Hoe

Mitt dilema igår slutade iaf med att jag slängde på mig jackan, hoppad i skorna och gastade ner mot stadshuset.
Sjukt skönt förkörk måste jag säga, mycket folk, bra musik trevlig kväll helt enkelt...
Emma kom tillo med ner gastande, nice som fan !
Gastade vidare på Olearys senare på kvällen, var fan minder folk där, men vi hade roligt ändå.
Träffade Mötley gjorde jag med, fick ett sms av han i dag. Där han ville höra om jag klarade av att gå hem, för tydligen hade jag fått koncentrera mig till tusen för att gå rakt ;-) hahahahah
Emma och jag vart klappkanon skulle man kunna säga, men det va en sjukt härlig kväll många skratt...

Gastade iväg på Max men till våran stora besvikelse så var det stängt :-( Men shell funkade lika bra, köpte några sjukt goda tacogrejer och korv hahahahahah !
Sedan valsa man hem!

Idag har jag tagit tag i vuxen skit grejer, medans Emma dj:a !
Drog ner på gordan och käckade kebabrulle, men fan kunde inte koncentrera mig på att äta, så vart inte ens en halv äten kebbarulle för mig :-(

Aja kvällen ...? ...?


BRING IT.
BY: Norrfors

Det komma gå bra! 'Kram'

2009-03-05 16:43:02
http://msga.se

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: