Trött rockern

Fy fan vilken ägande kväll det var igår. Satt först här som ni vet, sedan vandra vi vidare till Andre en kompis till Micke.
Fatta vilken sjukt nice läga den karl hade! Jag och Nicco vart dyng kär i lägan, så ska vi bo i Australien ;-) Hahahah!

Vandrade sedan ner mot stads, mötte först upp Madde med glaste i handen :-P
Nere på stads vipade vi in !!!
Sjukt mycket folk där måste jag säga, sjukt kul att träffa folk som det var hundra år sedan man såg!
Och helt plötsligt i allt stoj och hoj knackar någon på min rygg ....?
Och det var min egna Dennisman som stod där brunbränd till tusen ...?
För er som inte vet har Dennis varit i Thailand i tre månader.
Vart skit glad att se han, men han fick sig en liten utskällning för att han har varit så sjukt dålig på att höra av sig till mig.
Men han bad om ursäkt, så ska han gott göra det med en middag, plus att han hade köpt nått till mig :-O hihi

Ne fy fan vad skönt att han äntligen är hemma, har verkligen saknat han till tusen. Men nu e han hemma igen :-)
Och jag e överlycklig över det !

Sedan kom Lazee vår man och rockade away alla ffs!
Nicco och jag stod och hoppade skrattadee och kramades rätt igenom hela uppträdandet, var så jälva bra!

Sedan var det slut så då stod vi kvar och dansade...
Sedan kom Lazee and he´s gang ut springande och började dansa med alla..
Åh allvarligt vad pinsama alla jävla tjejer är som klänger som nån jävla hängapor och bah välj mig...
Vilken jävla köttmarknad.....

Jag stod där och försökte köra min Battle med Sling när de där var ivägen, fet dissade lazee gang som fan så sjukt skoj!
Fick en kille att dansa scenen fram till mig, sedan vända jag på klacken och gick! så sjukt skoj ! hahahhahahha
Men sedan var jag trevlig, är ju trots allt en trevlig tjej ;-)
Slutade med att de ville vi skulle på efterfest så klart på hotellet....

Men jag var hungrig så jag och Dennis gick på pizzerian åt och pratade och pratade och pratade..
Och min telefon ringde och ringde, kom på efterfesten, du får beställa vad du vill bla bla !

Jag och Dennis vandrade hem och pratade vidare, så glad han e hemma!

Jobbat idag, konstigt bra dag ?

Ikväll ska jag och Mami min på bio, män som hatar kvinnor...
Höga förväntningar...

Var en sjukt klockren kväll igår iaf!

Nicco and Emm Rock away 4 ever...



         

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: