TwitterSpotifyhoe

God morgon läsare och snokare
En helt vanlig fredag idag, vaknade klev upp satt på musik och sedan fixa mig och nu ligger jag i min sköna soffa och myssnusar.
Snart kommer Mami min och hämtar mig för att köra mig till jobbet, 13-18 idag skönt pass!
Sedan vad som sker ikväll, håller på att planeras för tillfället! :-)

Kan fan inte sluta tänka på Twillight fy fan i hela helvete vilken jävla vrål film.
Hoppas det kommer en tvåa annars vet inte jag vad jag ska ta mig till.
Det kan ju inte bara sluta så dära, hallå en tvåa kommer utan tvekan, men det kommer ta mega lång tid innan den komma.

Aja igår kom jag även på att jag har tre böker som jag måste köpa, vart sjukt exalterad.
För er som kanske inte vet så är jag världens bokmal, jag maler böker som en dåre!
Just nu läser jag svenskmaffia och hittills gillar jag den mega mycket :-)

Ne nu ska jag poppa en av mina nya favoriter och fixa det sista innan Mami kommer och sedan ska vi även hämta mitt paket på ok från Gina :-D Japp ett till ! huuuhhuhu

Kvällen är planerad delux nice :-D Fy fan det känns att sommaren är på väg så jävla underbar stämning fy fan jag gillar läget sjukt :D


Lyssna och njut!

http://www.youtube.com/watch?v=k-JcRLw1ed0



BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: