Värdelösblogghoe

Sorry sorry, men har inte haft tid eller prioriterat datorn dessa senaste dagarna...
Igår jobbade jag slutade 2015 sedan hade jag kund 2200.
Så när jag var klar jobbad för dagen var klockan 0100..
Åh då ville jag endast lägga mig och läsa, sagt och gjort somnade 0300

Idag har jag jobbat ett monster pass 11-2015, men det gick sjukt fort måste jag då verkligen säga...

Idag på lunchen läste jag även ut Om jag kunde drömma (Twilight). Sjukt bra ffs, både filmen och boken var helt enkelt så jävla bra att jag vet inte vad jag ska ta mig till... ?

Har nu börjat på När jag hör din röst (New Moon) kan inte släppa den nästa, så just nu gör jag stora ansträngningar för att kunna skriva här...

Älskar att läsa blir helt uppslucken, vill helst inte ens äta bara läsa läsa läsa...

Efter jobbet drog jag med Bobbis och tvättade ren bilen och passade på att ta en fika medans vi satt och blev tvättade ;-)
Var både skrämande och mysigt... Hahah

Hmm mer ?
När jag var hos Mom gjorde hon små tacosar i mjukt bröd till mig, så när jag började på min andra började det smaka mint...?
Huuuuh ?
Visade sig att Mom hade råkat slängt i mitt tuggummi som hade legat på kanten :-S
Mår fan illa av att ens tänka på det, smacken va inte okej !

Ska försöka uppdatera ett till inlägg idag iaf :-)

Men nu har jag hållt mig för länge måste läsa nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu !

Over And Out

     


BRING IT.
BY: Anonym

Nu äre nog... nu får du börja skriva mer!!!!!!

2009-03-19 20:57:41
BY: Anonym

Nu äre nog... nu får du börja skriva mer!!!!!!

2009-03-19 20:57:43
BY: Emma kingen

Haha de va ja som dampskrev!!!namnet kom inte fram där :S

2009-03-19 20:58:13
http://theemmaa.blogg

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: