We try harder...

God kväll, god natt !

Varit en tuff dag på jobbet idag, ett års jubileum för hela huset, så mycket erbjudande, artister mm.

När jag slutade åkte jag till Dennis, hämtade lite saker och vart bjuden på hans egna submacka :-)

Sedan drog jag förbi Elin hämtade lite saker och pussade på henne.

Så var jag förbi Mom hämtade lite mera saker och nattade Sis3.

Sedan var det äntligen hem. Då var klockan 23 :-/

Snacka om att jag är en trött människa just nu, så ska man upp tidigt, har öppning, big suck !

Fan vad jag har mina saker utspridda btw.?
Är så när man känner sig hemma överallt ;-)

Köpt lite saker idag med:
  • Body butter cocos
  • Läppbalsam cacao (känner mig som en negerboll när jag har det)
  • Nya Jeans på gina Sabrine (svarta med slitning som fan)
  • Ny oer size t-shirt i corall (gina Nadin)
  • Vita glasögon (Gina)
  • Jeansjacka (Gina)

Neh nu håller jag på att packar för fulla muggar ! Hatar verkligen att packa, inge bra på det allas, blir alltid så mycket ! :-S



Typ så fast det är en hockeytrunk :-/



Imorgon klockan 1900 säger Emm hejdå till Sundsvall....



Och rallar iväg i denna skönhet! so long sucker´s......



BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: