...-Köttbullar, fislukt och föruxna ansikten-...


Gasade aldrig till Sandra, utan mötte upp dem vi ok trappan istället.
Så gasade vi ner mot stan, stog i kö på X (Sandra för pinit att säga, hahah) men när vi nästan var framme bestämde sig jag och Sivan för att dra ner på Oléarys istället, så vi lämnade Lotta, Sandra och Nicco.

Hade riktigt mysigt på Oléarys pratade på om från väggluss till stora kukar.
Så ni kan ju första vad otroligt mycket vi pratade om...

Efter ett tag kom Nicco och slöt upp med oss, åh hon var med om en väldigt hemsk grej där som hon kanske vill berätta om nån gång, jag hade iaf sjukt skoj åt det när hon skulle försöka berätta om det  "Vita ögat" medans hon höll på att få upp mag innehållet. Hahahaahah!

Sedan kom även Sandra och Lotta så då var det delux skoj...

Hade verkligen en sjukt trevlig/mysig/rolig/sjuk kväll igår även fast jag var nykter.
Tackar de underbara töserna för det, mer sånt tack!!!

Allvarligt vi spelar inte i samma liga du och jag. Kuta runt hand i hand med tanken: Hahaha nu kommer hon bli skit sur!
Sånt funkar bara på små folk som dig...
Jag vet alltid oavsett vad att JAG har det säkra kortet ESSET!
To bad Shorty ;-)

HAR - Klivit upp, druckigt kaffe och ätit en toast
NU - Ligger mellan sovande Mötley och Jocke i min soffa, snusar och spanar runt lite
SENARE - Städa lite med hjälp av killarnas hjälp, sedan är jag öppen för, förslag





BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: